Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Support center

We willen je vragen door onderstaande vragen heen te lopen, de meest gestelde vragen voegen wij direct toen aan onderstaande FAQ. Het voordeel hiermee is dat je ook direct antwoord op je vraag hebt!

Mocht het antwoord toch niet helemaal passend zijn, neem dan gerust contact met ons op. De informatie hierover staat onderaan deze pagina.

Algemeen

Categorie: Algemeen

Een abonnement wordt na het einde van de maand automatisch verlengt. Het is tot een dag voor het einde van de maand mogelijk om je abonnement aan te passen. (Pakket verhogen/verlagen of opzeggen van het abonnement).

De maand loopt vanaf de activatiedatum tot dezelfde datum van de maand daarna.

Financieel

Categorie: Financieel

Als je het aantal calls per maand gehaald hebt betaal je vanaf dan een vast tarief. Dit tarief is € 0,01 per call.

We hebben drie verschillende pakketen:
– Small 1000 calls per maand;
– Basic 10.000 calls per maand;
– Pro 50.000 calls per maand.

Voorbeeld:

Je hebt het Basic pakket, je krijgt dan 10.000 calls per maand. Mocht je meer dan 10.000 calls doen betaal je voor alles BOVEN de 10.000 calls € 0,01 per call.

Extra informatie:

1. Je kunt ten alle tijden je pakket verhogen, deze gaat dan in de nieuwe maand in.

2. De maanden lopen niet gelijk met de kalendermaanden maar vanaf de start dat je abonnement is ingegaan.

Categorie: Financieel

Deze kosten komen doorstand door je abonnementskosten en extra kosten op te tellen. De extra kosten kunnen gemaakt worden als je boven je aantal calls per maand gaat.

Per abonnement heb je een x aantal calls per maand, mocht je meer verbruiken dan dit aantal calls, wordt er per call € 0,01 in rekening gebracht.

Het aantal verbruikte calls is terug te lezen in je account, daar is ook te vinden via welke API sleutel de hoeveelheid calls zijn gedaan.

Categorie: Financieel

De betaalmethodes die wij momenteel ondersteunen zijn:

iDeal, Creditcard, SEPA

Technisch

Categorie: Technisch

Een call is een aanvraag die jou website/app doet naar onze API server. Stel een klant vult zijn/haar postcode en huisnummer in jou WooCommerce webshop in. Het systeem haalt dan via de API gegevens uit onze database.

In het geval van de postcode API gaat dit om de straat & plaatsnaam. Iedere oproep die jou website/app doet naar onze server is één call.

Het totaal aantal calls dat gedaan is, en vanaf welke API sleutel, is terug te vinden in je klant dashboard.

Toch niet het antwoord dat je zocht?

Geen probleem! je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar: [email protected]. Vervolgens nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!

Algemene voorwaarden

Bekijk hier onze Algemene voorwaarden.