Support
We nodigen je uit om de onderstaande vragen door te nemen. We voegen regelmatig de meest gestelde vragen toe aan onze FAQ, zodat je snel het antwoord kunt vinden dat je nodig hebt!
Vind je geen passend antwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze contactinformatie vind je onderaan deze pagina.
Financieel
Deze kosten komen doorstand door je abonnementskosten en extra kosten op te tellen. De extra kosten kunnen gemaakt worden als je boven je aantal calls per maand gaat. Wij brengen je altijd op de hoogte wanneer dit gebeurd. Ons systeem stuurt je een e-mail bij een verbruik van 80% en later ook nog een mail wanneer de 100% verbruik is gehaald.
Per abonnement heb je een x aantal calls per maand, mocht je meer verbruiken dan dit aantal calls, wordt er per call € 0,01 in rekening gebracht.
Het aantal verbruikte calls is terug te lezen in je account, daar is ook te vinden via welke API sleutel de hoeveelheid calls zijn gedaan.
Gebruikers zonder abonnement
Wanneer alle credits opgebruikt zijn, heb je de mogelijkheid om extra credits aan te kopen.
Een andere optie is om je account om te zetten naar een abonnement.
Met een abonnement krijg je maandelijks een vast aantal credits tegen een vast bedrag per maand.
Gebruikers met een abonnement
Als je een abonnement hebt, kun je overwegen om te upgraden naar een abonnement met meer credits per maand. Mocht je onverwachts een piek in gebruik hebben, dan heb je ook de mogelijkheid om eenmalig extra credits bij te kopen. Deze extra credits zijn dan bovenop je abonnement en verlopen niet.
Om te zorgen dat onze API blijft werken als alle credits opgebruikt zijn, rekenen wij een vast bedrag van €0,01 per extra gebruikte credit. We houden je uiteraard op de hoogte van het gebruik van je credits via e-mail, zodat je op tijd extra credits kunt kopen indien nodig.
Voorbeeld
Stel je hebt het Basic-pakket, waarbij je maandelijks 10.000 credits ontvangt. Als je meer dan 10.000 calls doet, betaal je €0,01 per call voor elke call boven het abonnement.
Extra informatie
- Je kunt op elk moment je abonnement upgraden, maar deze wijziging gaat in vanaf de start van de nieuwe maand.
- De maanden lopen niet gelijk met kalendermaanden, maar vanaf de startdatum van je abonnement.
De betaalmethodes die wij momenteel ondersteunen zijn:
iDeal, Creditcard, SEPA
In je persoonlijke klant omgeving is het mogelijk om van betaalmiddel te wisselen. Hier kun je verschillende betaalmethode toevoegen. Wij incasseren de betalingen vanaf het primair ingestelde account.
Toch niet het antwoord dat je zocht?
Je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar: [email protected]. Vervolgens nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op! Of gebruik één van onderstaande contact mogelijkheden.
Overige contactmogelijkheden
Algemene voorwaarden
Bekijk hier onze Algemene voorwaarden.