Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Support

We willen je vragen door onderstaande vragen heen te lopen, de meest gestelde vragen voegen wij direct toen aan onderstaande FAQ. Het voordeel hiermee is dat je ook direct antwoord op je vraag hebt!

Mocht het antwoord toch niet helemaal passend zijn, neem dan gerust contact met ons op. De informatie hierover staat onderaan deze pagina.

Technisch

Categorie: Technisch

Mogelijk komt dit doordat je een domein hebt toegevoegd aan de lijst van toegestaande domeinen, maar je gebruikt de plugin vanaf een ander domein.
Volg onderstaande stappen om dit te controleren:

Login op https://app.apicheck.nl en navigeer naar het menu-item “API-Keys”. Zoek de API-key op die je probeert te gebruiken, en klik in de tabel op “Beheer domeinen”. Controleer of het juiste domein is opgegeven. Verwijder eventueel alle domein om te testen of de plugin dan wel werkt.

Let op: als er één of meerdere domeinen zijn toegevoegd aan toegestaande domeinen dan werkt de plugin ALLEEN op die domeinen!

Een andere reden dat de plugin geen adresaanvullingen meer doet kan zijn omdat je api credits voor deze maand op zijn.
Heb je een betaald account en je credits zijn op in de lopende maand? Dan brengen wij 0,01 cent in rekening voor extra credits. Uiteraard stellen wij je op de hoogte bij een gebruik van 80% en 100%.

Categorie: Technisch

Per pakket heb je een ander aantal credits. Maar wat houden credits precies in? Credits is het tegoed dat je hebt om aanvragen te doen naar onze server. Stel dat je een postcode en huisnummer invult is dit 1 aanvraag. Mocht je daarna de postcode (of het huisnummer) aanpassen komt er weer een nieuwe aanvraag richting onze database.

Voor België kan het zijn dat voor één aanvraag meerdere aanvragen worden gedaan. Dit komt omdat België niet met een postcode/huisnummer systeem werkt die uniek zijn. Het kan dus zijn dat een aanvraag van een adres uit België uit 3/4 aanvragen bestaan.

Categorie: Technisch

Onze API-server biedt de mogelijkheid om informatie op te vragen voor jouw website of app. Elke keer dat jouw website of app een verzoek indient bij onze server, noemen we dit een ‘call’. Bijvoorbeeld, als een klant zijn of haar postcode en huisnummer invoert in jouw WooCommerce webshop, kan ons systeem gegevens uit onze database ophalen via de API.

Vanaf nu werken we met een credit-systeem. Dit betekent dat het aantal calls dat je kunt uitvoeren, afhankelijk is van het aantal credits dat je hebt. Elke call zal een bepaald aantal credits in rekening brengen, afhankelijk van het type API dat je gebruikt. Je kunt het aantal credits en het gebruik hiervan bijhouden in het klantdashboard.

Toch niet het antwoord dat je zocht?

Geen probleem! je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar: [email protected]. Vervolgens nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!

 

Overige contactmogelijkheden

Algemene voorwaarden

Bekijk hier onze Algemene voorwaarden.